Direktlänk till inlägg 27 december 2013

MINA JULKLAPPAR 2013!

Av fantasybloggaren - 27 december 2013 13:04

TJABBA!

 

Idag ska jag visa er några av alla dem julklapparna jag fick!

 

 

 

Den första grejen jag fick är denna radion.                      Färg: svart.                         Antänn på baksidan.

 

 

                                                                                                     Går på el eller 4 AA-batterier.

 

Den andra grejen jag fick är !TRUE!, aviciis nya album.

 

 

 

Den tredje grejen jag fick är dessa två te´n.

Det första tee´t är från märket: FOUR o´CLOCK.              Det andra tee´t är från märket: YOGI TEA.

 

 Smak:Banana Cinnamon Spice.                                    Smak:Choco AZTEC SPICE.

 

Den fjärde grejen jag fick är detta mini kitet från harry potter som innehåller den gyllene kvicken ock ett sticker-album.

 

 

Lådan                                                   Gyllene kvicken                                    Sticker-album

 

Sist men inte minst så fick jag Voldemorts ring (är även en horokrux) från Harry Potter.

 

 

 

 

Det var allt för idag, jag hoppas att ni gillade detta inlägget.

HEJ DÅ!  

 

Psst. glömm inte att kolla in min syrras blogg,linasnaglar.blooggplatsen.se för alla nagel älskare  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fantasybloggaren - 28 september 2014 15:24

Tjena!   Sist jag försökte visa er min Harry Potter kollektion gick det inte så bra, därför tänkte jag göra ett nytt försök med ännu fler HP-prylar och poäng från 1 till 5. Idag kommer jag visa er mina HP-smycken och lite till, nu kör vi!   D...

Av fantasybloggaren - 22 september 2014 17:34

Tjena!   Förlåt att jag inte har gjort ett inlägg på ett tag men nu när skolan har börjat har jag fått en hel del läxor men nu har jag fått min skoldator och nu är det äntligen dags att BLOGGA!   Som jag sa i mitt förra inlägg så skulle jag p...

Av fantasybloggaren - 16 augusti 2014 09:34

Tjena! Idag åker jag till Norrköping för att gå på Harry Potter the exhibition! Vilket är en utställning där dem visar filmmaterial som användes i Harry Potter filmerna! Jag är superspänd och kan knappt bärga mig! Jag har alltid velat åka till Harry...

Av fantasybloggaren - 12 augusti 2014 22:49

Tjena! Idag har jag gjort ett litet bildspel för er om hur man kan piffa till sina skor och såklart så är dem Harry Potter inspirerade! Du behöver: Gör såhär: Klar! Så här blev dem jag piffade till. Jag hoppas att ni gillade detta inlägget...

Av fantasybloggaren - 9 juli 2014 12:50


Tjena! Idag är det dags för månadens HP-trollformel, men innan vi börjar med det så måste jag berätta en sak. Jag ska åka till Tyskland och kampa så jag kommer nog inte göra något inlägg på ungefär en vecka. I vilket fall åter till månadens HP- trol...

Presentation


Jag är en kille på 13 år som gillar Harry Potter och teater. På den här bloggen kommer jag göra olika pyssel och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards