Alla inlägg under januari 2014

Av fantasybloggaren - 12 januari 2014 12:16

TJABBA!

 

Idag är det dags för månadens HP-trollformel!   

 

Månadens HP-trollformel är... incendio, lakarnum inflamare och confringo! anledningen till att jag valde alla tre är för att de har samma funktion, de fattar eld!

 

Anledningen till att jag valde dessa trollformlena är för att det  har snöat där jag bor och nu när det är kallt så behöver vi lite extra värme.

 

 

Jag hoppass att ni gillade detta korta inlägget

HEJ  DÅ!

AV:Fantasybloggaren

 

Av fantasybloggaren - 10 januari 2014 19:26

TJABBA!

 

Idag ska jag visa er mina HP-trollstavar, vissa har jag gjort och vissa har köpt. Jag tänker visa er trollstavarna i ordningen jag köpte/gjorde dem. 

 

 

 

Den första trollstaven gjorde min pappa till mig när jag var liten.

 

 

Den andra trollstaven gjorde jag med min pappa.

 

 

Den trredje trollstaven gjorde jag med min pappa.

 

 

Den fjärde trollstaven gjorde jag med min pappa.

 

 

Den femte trollstaven köpte jag på en skämt affär.


 

Den sjätte trollstaven gjorde jag  på slöjden i skolan.

 

 

Den sjunde och sista trollstaven är självaste Harry Potters trollstav som jag köpte på Tradera.

 

 

Det var allt för idag, jag hoppas att ni gillade detta inlägget.

HEJ DÅ! 

 

 AV: Fantasybloggaren

Presentation


Jag är en kille på 13 år som gillar Harry Potter och teater. På den här bloggen kommer jag göra olika pyssel och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards