Alla inlägg under februari 2014

Av fantasybloggaren - 12 februari 2014 15:00

Tjena!


Först så skulle jag vela be om ursäkt för att jag inte har gjort ett inlägg på ett tag. För det andra så är det så att nu är det en ny månad och det  betyder att det är dags för månadens HP-trollformel! Men innan vi kommer till det så tänkte jag göra en recension på min nya HP-trollstav som jag köpte här om dagen.

 

Jag tycker att trollstaven är jätte häftig! Målarjobbet är bra och den är väldigt detaljrik men jag hade önskat att att de guldiga ringarna runt handtaget var i metall och inte injutna i trollstaven. Jag ger trollstaven 9 av 10 poäng p.g.a de injutna guldringarna.

 

Det var det, nu går vi över till månadens trollformel som är... mors mordre!

Anledningen till att jag valde mors mordre är för att trollformeln gör så att mörkrets märke lyser upp på himelen och på min trollstav har ju mörkrets märke injutet på den.

 

Jag hopppas att ni gillade detta inlägget och att vi ses i nästa.

HEJ DÅ  

 

Presentation


Jag är en kille på 13 år som gillar Harry Potter och teater. På den här bloggen kommer jag göra olika pyssel och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards