Alla inlägg den 30 mars 2014

Av fantasybloggaren - 30 mars 2014 19:54

TJENA!

 

Idag ska jag visa hur ni kan göra era egna små elexir flaskor som dem i Harry Potter även förvarar minnen i.

 

Du behöver:

Lång, smal flaska med glitter.            Ljust garn, helst vitt.                         Sax.

 

Såhär gör du:

 

Häl ut glittret ur flaskan.       Klipp av en bit garn.            Dra isär garnbiten till flera    Ta en av garnbitarna, och 

                                                                                  små garnbitar.                     lägg ner den i flaskan. 

 


   

KLAR!

Förlåt för att bilden blev liten, det kronglade lite när jag redigerade den.

 

Det var allt för idag, jag hoppas att ni gillade detta inlägget.

Nästa vecka är det dags för månadens HP- trollformel.  

Ses då.HEJ DÅ  

Pssst, glöm inte att kolla in min syrras blogg, http://www.linasnaglar.bloggplatsen.se för alla nagel älskare!  

 

Presentation


Jag är en kille på 13 år som gillar Harry Potter och teater. På den här bloggen kommer jag göra olika pyssel och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards