Alla inlägg den 26 juni 2014

Av fantasybloggaren - 26 juni 2014 22:11

Tjena!

Idag har jag gjort ett bildspel för er om hur man gör snygga HP-trollstavar i fem enkla steg!

Jag hoppas att ni gillade detta inlägget, glöm inte att gilla detta inlägget och om ni vill att jag ska göra något särskilt inlägg så är det bara att skriva i kommentarerna!

Hej då!

Av fantasybloggaren - 26 juni 2014 11:20

Tjena!
Äntligen är det sommarlov, vilket betyder fler inlägg! Jag har varit väldigt dålig på att lägga upp inlägg den här månaden men nu när det är sommar så lovar jag att göra minst 2 inlägg i veckan. Men, det finns ett litet problem, när jag skrev inlägg så gjorde jag det alltid på min syrras skoldator men nu har hon lämnat in den eftersom hon ska få en ny skoldator så under sommarlovet kommer alla inlägg skriva från min mobil vilket innebär att kvalitén blir sämre. Men när skolan börjar så börjar jag högstadiet vilket innebär att jag kommer få en egen skoldator och då kommer jag kunna göra alla inlägg på den och då blir kvalitén bättre och allt kommer bli som vanligt igen.

Se nu till att ha ett riktigt härligt sommarlov och vi ses snart, hej då!

Presentation


Jag är en kille på 13 år som gillar Harry Potter och teater. På den här bloggen kommer jag göra olika pyssel och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards