Alla inlägg den 22 september 2014

Av fantasybloggaren - 22 september 2014 17:34

Tjena!

 

Förlåt att jag inte har gjort ett inlägg på ett tag men nu när skolan har börjat har jag fått en hel del läxor men nu har jag fått min skoldator och nu är det äntligen dags att BLOGGA!


Som jag sa i mitt förra inlägg så skulle jag prata om Harry Potter the Exhibition! Detta är en utställning där dem visar filmmaterial som användes i den helt FANTASKIGA Harry potter filmserien. Här är mina fem fovoritbilder!

 

         

 


Jag kan knappt fatta att dessa saker faktigst har varit med i filmerna och att dem stod mitt framför mina ögon!  

I vilket fall så var det helt fantastiskt och när vi kom till shoppen visste jag direkt vad jag skulle köpa. 

EN TROLLSTAV! anledningen till att jag ville köpa en sådan JÄTTEDYR sak var för att dem kom i Ollivandrs ask och för att det är speciellt att ha en från The Exhibition! Jag bestämde mig för att köpa voldemorts trollstav p.g.a att den är en av dem coolaste trollstavarna och för att det inte går att köpa en som ser lika bra ut för halva priset på Tradera. Jag köpte även Bertie Bott's bönor i alla smaker och green screen foton som man tog innan man gick in och såg utställningen men green screen fotona kommer jag tyvärr inte visa eftersom jag är anonym på den här bloggen.

 

Här kommer bilder på det jag köpte!        

 

Jag hoppas att ni gillade detta inlägget, i nästa inlägg kommer jag göra ett nytt försök på att visa er min Harry Potter Kollektion.

HEJ DÅ!    

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en kille på 13 år som gillar Harry Potter och teater. På den här bloggen kommer jag göra olika pyssel och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards