Alla inlägg den 20 december 2013

Av fantasybloggaren - 20 december 2013 15:00

Tjabba!


Under några månader ska jag visa er min harry potter-kollektion som är uppdelad i flera delar!

Vi börjar med mitt Harry Potter-altare som jag även kommer visa hur jag hur jag har gjort.

 

Jag använde:

En av mina HP-böcker.                      Min harry potter T-shirt.                    Min HP-slips              

 En skokartong.                                Mina HP-glasögon.                           Min HP-trollstav.

 

Jag gjorde så här:

Jag la ner lite saker i lådan.                                            Jag täckte lådan med min T-shirt.   

         Sedan satte jag bara upp allt på min hylla.

 

 

                                                            KLAR!                                                        

 

 

 

 

Det var allt för idag, hoppas att ni gillade detta inlägget.

Vi ses nästa fredag, då kommer jag visa er vad jag fick i julklapp.  



HEJ DÅ!  


Presentation


Jag är en kille på 13 år som gillar Harry Potter och teater. På den här bloggen kommer jag göra olika pyssel och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards